ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu'nun 51/a maddesi gereği genel hükümlere göre kurulmuştur. Öğrenci İşleri Daire Başkanlığının görevleri:
a) Öğrencilerin yeni kayıt, kabul ve ders durumları ile ilgili gerekli işleri yapmak,
b) Mezuniyet, kimlik, burs, mezunların izlenmesi işlemlerini yürütmek,
Bu çerçevede Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımız;
◾ Öğrenci işleri kapsamındaki mevzuatların hazırlanması ile ilgili çalışmaları yürütür, yıl sonunda yürürlükte olan mevzuatın değişiklik önerilerini takip eder ve değerlendirir.
◾ Eğitim öğretim sürecine ilişkin esasların belirlenmesini ve uygulanmasını sağlar.
◾ Eğitim komisyonu kararlarını takip eder ve sekreteryalığını yapar.
◾ Birim, bölüm, program açılma taleplerini alır, ilgili kararlar için süreci ve yazışmaları takip eder.
◾ Öğrenci kontenjanları ile ilgili gerekli takibi ve yazışmaları yapar.
◾ Akademik takvim süreçlerinin planlanmasını, uygulanmasını ve yayınlanmasını sağlar.
◾ İlk kayıt, ders kayıt, ekle bırak ve kesin kayıt işlemlerini yürütür.
◾ Yatay ve dikey geçişlerde kontenjan ve esasların belirlenmesini sağlar.
◾ Öğrenci burs, kredi, katkı payı işlemlerini yürütür.
◾ Çift anadal ve yandal esaslarının belirlenmesini sağlar, bunlarla ilgili iş işlemleri yürütür.
◾ Mezuniyet, diploma ve diploma eki işlemlerini takip eder.
Daire Başkanlığı E- posta: oidb@belekedu.tr
İlkay YILMAZ, Öğrenci İşleri Daire Başkanı
E- posta: ilkay.yilmaz@belek.edu.tr
Dahili: 1034
Öğrenci İşleri Daire Başkanı Görev Tanım Formu için Tıklayınız
Arife KARACAN, Öğrenci İşleri Büro Memuru
E- psta: arife.karacan@belek.edu.tr
Dahili: 1056
Öğrenci İşleri Büro Memuru Görev Tanım Formu için Tıklayınız
© PARSKASOFT Tüm Hakları Saklıdır