Dr. Öğr. Üyesi Ayça AKIN
◾ B1. Akın, A. (2022). Ortaokul öğrencilerinin gerçek yaşam problemleri bağlamında grafik yorumlama ve yapma becerilerinin incelenmesi. Proceedings of 13th International Congress on New Trends in Education (ICONTE) (Vol 1, p. 22), 12 -14 May, 2022.
◾ B2. Alkan A., Akın, A., & Ada T. (2022). Artırılmış Gerçeklik (AR) ortamında Tasarlanmış dijital oyun hakkında öğretmen adaylarının görüşleri [Opinions of prospective teachers about the digital game designed in the Augmented Reality (AR) environment]. Proceedings EDUCONGRESS 2022 (Vol. 1, pp. 602-604), November 17-19, 2022. (Short Oral).
◾ B3. Akın, A., & Sezgin, H. S. (2022). Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Gerçek Yasamdaki Matematiğe İlişkin Algıları [Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Perceptions of Real-Life in Mathematics]. Proceedings EDUCONGRESS 2022 (Vol. 1, pp. 492-493), November 17-19, 2022. (Short Oral).
© PARSKASOFT Tüm Hakları Saklıdır